Relaksirajuća samomasaža ušiju: oslobodite se stresa i tenzije u pet jednostavnih koraka

U istočnoj medicini uši su poznate kao refleksna zona čijom masažom možete da podstaknete lučenje endorfina.

relaksirajuca_samomasaza_usiju_oslobodite_se_stresa_i_tenzije_u_pet_jednostavnih_koraka_1

Uši su prekrivene nervnim završecima te su stoga vrlo osetljive. Odogovarajućom masažom ušiju, stimulisaćete refleksne centre u mozgu sa kojima su uši povezane. Prema istočnoj medicini, refleksne zone uha odgovaraju pojedinim organima u telu. Takođe, stav istočne medicine je da masažom ušiju možete da se oslobodite stresa, tenzije i na taj način relaksirate. Pored toga, ova vrsta masaže delovaće vrlo blagotvorno na vaše zdravlje i telo jer podstiče lučenje endorfina i oslobađanje organizma od toksina.

Predlažemo vam samomasažu ušiju u pet koraka:

1. Potrebno je da zauzemte udoban položaj, tako da vam leđa ne budu iskrivljena. Možete izabrati i ležeći i sedeći položaj, bitno je da vam nešto podupire glavu. Počnite nežno da masirate uši od ušne školjke do ušnih resica, tako što ćete vršiti blagi pritisak i kružne pokrete pomoću palca, kažiprsta i srednjeg prsta. Možete lagano da pređete i na ramena, vrat i laktove, koristeći i dalje blagi pritisak i kružne pokrete. Masaža bi trebalo traje u rasponu od 30 sekundi do 1 minut.

Ciklična meditacija oslobađa akumulirani stres i obezbeđuje emocionalnu stabilnost

2. Lagano povucite resicu i rub ušiju duž ušne školjke. Ova masaža takođe ne bi trebalo da traje duže od 1 minuta.

3. Postavite kažiprste na centar uha ali vodite računa da ih ne ubacite diretno u ušni kanal. Pomoću blagog pritiska tačaka u centru uha možete da utičete na refleksne tačke pomoću kojih se smanjuje potreba za unosom hrane i reguliše osećaj gladi.

4. Zagrejte šake na radijatoru ili ih jednostavno dobro istrljajte kako bi postale tople. Nakon toga poklopite svoje uši i držite par sekundi.

NAIKAN MEDITACIJA ZA JAČANJE DUŠE: ova 3 pitanja treba da postavite sebi svakog dana

5. Laganim pokretima vucite uši na gore, u pravcu temena. Nakon toga, koristeći vrhove prstiju, tapkajte glavu nekih 15 sekundi. Duboko udahnite i izdahnite nakon što sve završite.

Ove vežbe možete ponavljati nekoliko puta u toku dana.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.