Relaksirajuća samomasaža ušiju: oslobodite se stresa i tenzije u pet jednostavnih koraka

U istočnoj medicini uši su poznate kao refleksna zona čijom masažom možete da podstaknete lučenje endorfina.

Uši su prekrivene nervnim završecima te su stoga vrlo osetljive. Odogovarajućom masažom ušiju, stimulisaćete refleksne centre u mozgu sa kojima su uši povezane. Prema istočnoj medicini, refleksne zone uha odgovaraju pojedinim organima u telu. Takođe, stav istočne medicine je da masažom ušiju možete da se oslobodite stresa, tenzije i na taj način relaksirate. Pored toga, ova vrsta masaže delovaće vrlo blagotvorno na vaše zdravlje i telo jer podstiče lučenje endorfina i oslobađanje organizma od toksina.

Predlažemo vam samomasažu ušiju u pet koraka:

1. Potrebno je da zauzemte udoban položaj, tako da vam leđa ne budu iskrivljena. Možete izabrati i ležeći i sedeći položaj, bitno je da vam nešto podupire glavu. Počnite nežno da masirate uši od ušne školjke do ušnih resica, tako što ćete vršiti blagi pritisak i kružne pokrete pomoću palca, kažiprsta i srednjeg prsta. Možete lagano da pređete i na ramena, vrat i laktove, koristeći i dalje blagi pritisak i kružne pokrete. Masaža bi trebalo traje u rasponu od 30 sekundi do 1 minut.

Ciklična meditacija oslobađa akumulirani stres i obezbeđuje emocionalnu stabilnost

2. Lagano povucite resicu i rub ušiju duž ušne školjke. Ova masaža takođe ne bi trebalo da traje duže od 1 minuta.

3. Postavite kažiprste na centar uha ali vodite računa da ih ne ubacite diretno u ušni kanal. Pomoću blagog pritiska tačaka u centru uha možete da utičete na refleksne tačke pomoću kojih se smanjuje potreba za unosom hrane i reguliše osećaj gladi.

4. Zagrejte šake na radijatoru ili ih jednostavno dobro istrljajte kako bi postale tople. Nakon toga poklopite svoje uši i držite par sekundi.

NAIKAN MEDITACIJA ZA JAČANJE DUŠE: ova 3 pitanja treba da postavite sebi svakog dana

5. Laganim pokretima vucite uši na gore, u pravcu temena. Nakon toga, koristeći vrhove prstiju, tapkajte glavu nekih 15 sekundi. Duboko udahnite i izdahnite nakon što sve završite.

Ove vežbe možete ponavljati nekoliko puta u toku dana.

Izvor: Lovesensa

Lena Sudar

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.