Mentalni detoks: 9 načina da se oslobodite opterećujućih misli

Misli koje nas opterećuju i remete koncentraciju mogu se lako kontrolisati - savetujemo da isprobate bar neku od ovih 9 tehnika mentalnog detoksa.

mentalni_detoks_9_nacina_da_se_oslobodite_opterecujucih_misli_1

Um ispunjen mislima koje se sustižu, prestižu i preskaču - to je slika mentalnog pritiska koji često trpimo, a koji doprinosi stresu i iscrpljuje nas. Ideja je da se energija preusmeri i vrati telu i tako olakšaju svakodnevne obaveze i smanji napetost.

1. Naučite da se budite polako i pritom mislite samo na ono što želite.

Nije dobar početak dana ako sebi dozvolite da mozak - u trenutku buđenja - skoči sa "nula" misli na pedeset. Šok za mozak je šok za celo telo i zato se potrudite da sebi omogućite sporo buđenje, ne ustajte iste sekunde iz kreveta i naročito nemojte odmah da počnete da razmišljate o obavezama koje vas čekaju. Provedite makar pet minuta opuštajući se i slušajući svoj unutrašnji glas koji vam šapuće neke lepe misli. Ovakav način buđenja će vas učiniti mnogo opuštenijim i spremiće vas za dobar nastavak dana.

2. Malo otvorite usta.

Zvuči neverovatno, ali opuštanje tenzije koja se skuplja u vilici može da donese ogromno olakšanje od pritisaka koji se sakuplja u glavi i oko vrata. Uz to, otpustićemo i bar pet dosadnih misli. Otvaranjem usta i opuštanjem vilice dolazi do opuštanja obraza i mišića lica, pa se na taj način energija vraća u telo. Ukoliko vam je potrebno veće opuštanje, otvorite usta skroz, malo isplazite jezik i kažite "aaaa" (kao da ste kod doktora). Pokušajte odmah, osetićete olakšanje!

7 ideja za emocionalno pročišćavanje

3. Očistite prostor koji vas okružuje.

S obzirom na to da su vam misli u gužvi, verovatno vam je i dom zatrpan bespotrebnim stvarima. Ako želite da odagnate 30% neželjenih misli, morate da uklonite 30% stvari koje vam se više ne dopadaju, koje ne želite, koje se ne uklapaju u prostor, a možda su i polomljene ili ih niste dugo koristili. Ovo olakšanje u domu doneće olakšanje i u vašem umu, pa misli koje pokušavaju da vas obuzmu neće imati šanse.

4. Premotajte misli i usporeno ih ponovite.

Vreme je da se malo zabavite sa mislima! Izaberite onu koja vas najviše nervira i najčešće se ponavlja, pa je ponovite u svojoj glavi potpuno usporeno. Ovo ponavljajte dok ta misao ne izgubi smisao. Prvo što ćete primetiti jeste koliko je ona bila neproduktivna i onda ćete uspeti da je se otarasite jednom za sva vremena.

Ostali članci

Inicijalizacija u toku...

Komentari

Samo članovi kluba mogu da šalju komentare. Prijavite se ili se registrujte. Registracija je besplatna.